Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.190,- p/mnd klik hier
2016, 14468 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2016, 36487 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 5.990,- € 6.490,- p/mnd klik hier
2016, 34468 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.599,- p/mnd klik hier
2016, 39000 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.699,- p/mnd klik hier
2016, 35000 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.699,- p/mnd klik hier
2016, 13727 Km
Merkdealer
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.850,- € 7.249,- p/mnd klik hier
2016, 23508 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2017, 56599 Km
YAMAHA XSR 700
YAMAHA XSR 700
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2017, 19594 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.650,- p/mnd klik hier
2017, 27161 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.690,- p/mnd klik hier
2017, 11465 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.890,- p/mnd klik hier
2017, 26806 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.644,- € 6.950,- p/mnd klik hier
2017, 28845 Km
YAMAHA XSR 700
YAMAHA XSR 700
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2017, 23486 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 5.745,- p/mnd klik hier
2018, 41721 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2019, 33945 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2019, 19200 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2019, 19900 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2019, 14914 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2019, 24150 Km
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion