Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA YZF R 125
YAMAHA YZF R 125
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2013, 12928 Km
Merkdealer
YAMAHA YZF R 125 ABS
YAMAHA YZF R 125 ABS
€ 5.790,- p/mnd klik hier
2020, 10200 Km
YAMAHA R125 WORLD GP 60th ANNIVERSARY
YAMAHA R125 WORLD GP 60th ANNIVERSARY
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2022, 20003 Km
Merkdealer
YAMAHA YZF R 125
YAMAHA YZF R 125
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2023, 8465 Km
YAMAHA YZF R 125 WORLD GP 60TH ANNIVERSARY
YAMAHA YZF R 125 WORLD GP 60TH ANNIVERSARY
€ 6.699,- p/mnd klik hier
2023, 3233 Km
Merkdealer
YAMAHA YZF R 125
YAMAHA YZF R 125
€ 6.499,- p/mnd klik hier
2024, 16767 Km
Merkdealer
YAMAHA YZF R 125 WORLD GP 60TH ANNIVERSARY
YAMAHA YZF R 125 WORLD GP 60TH ANNIVERSARY
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2024, 17 Km
Merkdealer
YAMAHA YZF R 125
YAMAHA YZF R 125
€ 4.390,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
YAMAHA YZF R 125
YAMAHA YZF R 125
€ 4.390,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
YAMAHA YZF R 125
YAMAHA YZF R 125
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
YAMAHA YZF R 125
YAMAHA YZF R 125
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
YAMAHA YZF R 125 ABS
YAMAHA YZF R 125 ABS
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2025, 4950 Km
YAMAHA YZF R 125
YAMAHA YZF R 125
€ 7.199,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA YZF R 125
YAMAHA YZF R 125
€ 7.199,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA YZF R 125
YAMAHA YZF R 125
€ 7.199,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA YZF R 125
YAMAHA YZF R 125
€ 7.199,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA YZF R 125
YAMAHA YZF R 125
€ 7.199,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA YZF R 125
YAMAHA YZF R 125
€ 7.199,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
YAMAHA YZF R 125 ABS
YAMAHA YZF R 125 ABS
€ 7.199,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA R125
YAMAHA R125
€ 7.199,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion