Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XT 660 R
YAMAHA XT 660 R
€ 4.195,- p/mnd klik hier
2004, 45889 Km
Merkdealer
YAMAHA XT 660 X
YAMAHA XT 660 X
€ 4.250,- € 4.490,- p/mnd klik hier
2004, 48068 Km
YAMAHA XT 660 R
YAMAHA XT 660 R
€ 3.650,- p/mnd klik hier
2005, 41474 Km
Merkdealer
YAMAHA XT 660 X
YAMAHA XT 660 X
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2005, 34335 Km
Merkdealer
YAMAHA XT 660 X
YAMAHA XT 660 X
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2005, 37564 Km
YAMAHA XT 660 X
YAMAHA XT 660 X
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2006, 53120 Km
Motorhandel Meijering, UTR
YAMAHA XT 660 X
YAMAHA XT 660 X
€ 3.795,- p/mnd klik hier
2006, 32209 Km
YAMAHA XT 660 X
YAMAHA XT 660 X
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2007, 44842 Km
Merkdealer
YAMAHA XT 660 R
YAMAHA XT 660 R
€ 4.699,- p/mnd klik hier
2008, 36000 Km
YAMAHA XT 660 X
YAMAHA XT 660 X
€ 4.949,- p/mnd klik hier
2008, 49593 Km
YAMAHA XT 660 X
YAMAHA XT 660 X
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2008, 56631 Km
YAMAHA XT 660 X
YAMAHA XT 660 X
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2009, 40830 Km
YAMAHA XT 660 R
YAMAHA XT 660 R
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2010, 25578 Km
YAMAHA XT 660 X
YAMAHA XT 660 X
€ 5.450,- € 5.750,- p/mnd klik hier
2010, 36289 Km
YAMAHA XT 660 X
YAMAHA XT 660 X
€ 4.650,- € 4.975,- p/mnd klik hier
2011, 43183 Km
YAMAHA XT 660 X
YAMAHA XT 660 X
€ 5.390,- € 5.790,- p/mnd klik hier
2011, 35308 Km
YAMAHA XT 660 R
YAMAHA XT 660 R
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2012, 57493 Km
YAMAHA XT 660 X
YAMAHA XT 660 X
€ 6.290,- p/mnd klik hier
2013, 11500 Km
YAMAHA XT 660 X
YAMAHA XT 660 X
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2013, 13155 Km
YAMAHA XT 660 R
YAMAHA XT 660 R
€ 5.790,- p/mnd klik hier
2015, 24246 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion