Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA MT 10 SP
YAMAHA MT 10 SP
€ 13.745,- p/mnd klik hier
2017, 17558 Km
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 13.750,- p/mnd klik hier
2017, 29000 Km
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2017, 16000 Km
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 10.290,- € 10.490,- p/mnd klik hier
2019, 23084 Km
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 10.290,- € 10.990,- p/mnd klik hier
2019, 19364 Km
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 15.499,- p/mnd klik hier
2019, 21000 Km
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 14.490,- p/mnd klik hier
2020, 29565 Km
Merkdealer
YAMAHA MT 10 SP
YAMAHA MT 10 SP
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2021, 54006 Km
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2021, 28000 Km
YAMAHA MT 10 SP
YAMAHA MT 10 SP
€ 15.900,- p/mnd klik hier
2021, 12000 Km
YAMAHA MT 10 SP
YAMAHA MT 10 SP
€ 15.999,- p/mnd klik hier
2021, 12198 Km
Merkdealer
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 17.490,- p/mnd klik hier
2022, 16354 Km
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 18.750,- p/mnd klik hier
2024, 1415 Km
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 21.499,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 21.599,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 21.599,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 21.599,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 21.599,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 21.599,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA MT 10 SP
YAMAHA MT 10 SP
€ 21.599,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion