Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA FZ 6 S FAZER
YAMAHA FZ 6 S FAZER
€ 2.990,- p/mnd klik hier
2003, 35147 Km
YAMAHA FZ 6 S FAZER
YAMAHA FZ 6 S FAZER
€ 3.350,- p/mnd klik hier
2003, 60934 Km
YAMAHA FZ 6 S FAZER
YAMAHA FZ 6 S FAZER
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2003, 57577 Km
YAMAHA FZ 6 N FAZER
YAMAHA FZ 6 N FAZER
€ 2.390,- p/mnd klik hier
2004, 65877 Km
YAMAHA FZ 6 S FAZER
YAMAHA FZ 6 S FAZER
€ 2.990,- p/mnd klik hier
2004, 33200 Km
YAMAHA FZ 6 S FAZER
YAMAHA FZ 6 S FAZER
€ 2.990,- p/mnd klik hier
2004, 36505 Km
YAMAHA FZ 6 S FAZER
YAMAHA FZ 6 S FAZER
€ 3.199,- p/mnd klik hier
2004, 45060 Km
Merkdealer
YAMAHA FZ 6 N FAZER
YAMAHA FZ 6 N FAZER
€ 3.249,- p/mnd klik hier
2004, 38590 Km
YAMAHA FZ 6 S FAZER
YAMAHA FZ 6 S FAZER
€ 3.590,- p/mnd klik hier
2004, 31870 Km
YAMAHA FZ 6 S FAZER
YAMAHA FZ 6 S FAZER
€ 3.695,- p/mnd klik hier
2004, 39119 Km
Merkdealer
YAMAHA FZ 6 N FAZER
YAMAHA FZ 6 N FAZER
€ 2.750,- p/mnd klik hier
2005, 51605 Km
YAMAHA FZ 6 S FAZER
YAMAHA FZ 6 S FAZER
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2005, 45800 Km
YAMAHA FZ 6 N FAZER
YAMAHA FZ 6 N FAZER
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2005, 32250 Km
YAMAHA FZ 6
YAMAHA FZ 6
€ 3.395,- p/mnd klik hier
2005, 52737 Km
Merkdealer
YAMAHA FZ 6 N FAZER
YAMAHA FZ 6 N FAZER
€ 2.900,- € 3.490,- p/mnd klik hier
2005, 22200 Km
YAMAHA FZ 6 S FAZER
YAMAHA FZ 6 S FAZER
€ 3.749,- p/mnd klik hier
2005, 25582 Km
YAMAHA FZ 6 S FAZER
YAMAHA FZ 6 S FAZER
€ 2.499,- p/mnd klik hier
2006, 68394 Km
YAMAHA FZ 6 NA FAZER
YAMAHA FZ 6 NA FAZER
€ 3.599,- p/mnd klik hier
2007, 29003 Km
YAMAHA FZ 6 S FAZER
YAMAHA FZ 6 S FAZER
€ 3.790,- p/mnd klik hier
2007, 47360 Km
Merkdealer
YAMAHA FZ 6 N FAZER
YAMAHA FZ 6 N FAZER
€ 4.290,- p/mnd klik hier
2007, 18752 Km
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2024 Motoroccasion