Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW R 60
BMW R 60
€ 13.950,- p/mnd klik hier
1968, 50967 Km
BMW R 60 US
BMW R 60 US
€ 12.250,- p/mnd klik hier
1969, 72841 Km
BMW R 60/5
BMW R 60/5
€ 6.950,- p/mnd klik hier
1970, 47507 Km
BMW R 60/5
BMW R 60/5
€ 6.950,- p/mnd klik hier
1970, 32010 Mls
BMW R 60/5
BMW R 60/5
€ 4.950,- p/mnd klik hier
1971, 81739 Km
BMW R 60/5
BMW R 60/5
€ 5.990,- p/mnd klik hier
1971, 78094 Km
BMW R 60/5
BMW R 60/5
€ 6.500,- p/mnd klik hier
1972, 135127 Km
BMW R 60/5
BMW R 60/5
€ 6.650,- p/mnd klik hier
1972, 69137 Km
BMW R 60/5
BMW R 60/5
€ 6.450,- p/mnd klik hier
1973, 29024 Km
BMW R 60/5
BMW R 60/5
€ 7.450,- p/mnd klik hier
1973, 37748 Km
BMW R 60/6
BMW R 60/6
€ 4.500,- p/mnd klik hier
1976, 55238 Km
BMW R 60/6
BMW R 60/6
€ 12.499,- p/mnd klik hier
1976, 99263 Km
BMW R 60/7
BMW R 60/7
€ 4.250,- p/mnd klik hier
1977, 50046 Km
BMW R 60/7
BMW R 60/7
€ 4.750,- p/mnd klik hier
1977, 18841 Km
BMW R 60/6
BMW R 60/6
€ 4.950,- p/mnd klik hier
1977, 55673 Km
BMW R 60/7
BMW R 60/7
€ 6.450,- p/mnd klik hier
1978, 26213 Km
BMW R 60/7
BMW R 60/7
€ 6.850,- p/mnd klik hier
1978, 9910 Km
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
© 2000 - 2024 Motoroccasion