Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW R 100 S
BMW R 100 S
€ 11.950,- p/mnd klik hier
1978, 46 Km
BMW R 100 RT
BMW R 100 RT
€ 3.275,- p/mnd klik hier
1979, 51755 Km
BMW R 100 RS
BMW R 100 RS
€ 7.950,- p/mnd klik hier
1979, 36963 Km
BMW R 100 RS
BMW R 100 RS
€ 4.750,- p/mnd klik hier
1981, 105541 Km
BMW R 100
BMW R 100
€ 14.500,- p/mnd klik hier
1986, 11 Km
BMW R 100 RS
BMW R 100 RS
€ 9.990,- p/mnd klik hier
1989, 15493 Km
BMW R 100 RT
BMW R 100 RT
€ 6.500,- p/mnd klik hier
1990, 105000 Km
BMW R 100 R
BMW R 100 R
€ 4.275,- p/mnd klik hier
1992, 28542 Km
BMW R 100 GS
BMW R 100 GS
€ 9.950,- p/mnd klik hier
1992, 20757 Km
BMW R 100 GS
BMW R 100 GS
€ 6.945,- p/mnd klik hier
1993, 58411 Km
BMW R 100 GS
BMW R 100 GS
€ 29.995,- p/mnd klik hier
1993, 0 Km
BMW R 100 R
BMW R 100 R
€ 4.950,- p/mnd klik hier
1994, 66505 Km
BMW R 100 GS
BMW R 100 GS
1994, 15 Km
BMW R 100 GS
BMW R 100 GS
€ 12.990,- p/mnd klik hier
1995, 39800 Km
BMW R 100 RT CLASSIC
BMW R 100 RT CLASSIC
€ 6.945,- p/mnd klik hier
1996, 96271 Km
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion