Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW K 1600 GTL
BMW K 1600 GTL
€ 13.749,- p/mnd klik hier
2010, 38576 Km
BMW K 1600 GTL
BMW K 1600 GTL
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2011, 52444 Km
BMW K 1600 GTL
BMW K 1600 GTL
€ 13.690,- p/mnd klik hier
2011, 25434 Km
BMW K 1600 GTL
BMW K 1600 GTL
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2012, 44746 Km
BMW K 1600 GTL
BMW K 1600 GTL
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2012, 92949 Km
BMW K 1600 GTL
BMW K 1600 GTL
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2012, 59400 Km
Merkdealer
BMW K 1600 GTL
BMW K 1600 GTL
€ 12.350,- p/mnd klik hier
2012, 27400 Km
BMW K 1600 GTL
BMW K 1600 GTL
€ 13.999,- p/mnd klik hier
2013, 26417 Km
BMW K 1600 GTL
BMW K 1600 GTL
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2014, 83010 Km
BMW K 1600 GTL
BMW K 1600 GTL
€ 12.990,- p/mnd klik hier
2014, 35924 Km
BMW K 1600 GTL EXCLUSIVE
BMW K 1600 GTL EXCLUSIVE
€ 14.990,- p/mnd klik hier
2014, 47525 Km
BMW K 1600 GTL
BMW K 1600 GTL
€ 18.940,- p/mnd klik hier
2017, 24414 Km
BMW K 1600 GTL
BMW K 1600 GTL
€ 16.990,- p/mnd klik hier
2018, 51454 Km
Merkdealer
BMW K 1600 GTL
BMW K 1600 GTL
€ 17.900,- p/mnd klik hier
2018, 46000 Km
Merkdealer
BMW K 1600 GTL
BMW K 1600 GTL
€ 17.990,- p/mnd klik hier
2018, 41210 Km
Merkdealer
BMW K 1600 GTL
BMW K 1600 GTL
€ 21.995,- p/mnd klik hier
2020, 39200 Km
Merkdealer
BMW K 1600 GTL
BMW K 1600 GTL
€ 24.945,- p/mnd klik hier
2022, 2299 Km
BMW K 1600 GTL
BMW K 1600 GTL
€ 24.999,- p/mnd klik hier
2022, 27942 Km
BMW K 1600 GTL
BMW K 1600 GTL
€ 26.990,- p/mnd klik hier
2022, 6793 Km
BMW K 1600 GTL
BMW K 1600 GTL
€ 29.990,- p/mnd klik hier
2022, 20107 Km
Merkdealer
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion