Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 16.950,- p/mnd klik hier
2018, 71116 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 16.250,- p/mnd klik hier
2019, 67000 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 16.950,- p/mnd klik hier
2019, 66644 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 16.950,- p/mnd klik hier
2019, 65944 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 16.999,- p/mnd klik hier
2019, 45627 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 17.895,- p/mnd klik hier
2019, 43095 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 17.945,- p/mnd klik hier
2019, 49190 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 18.445,- p/mnd klik hier
2019, 19492 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 18.490,- p/mnd klik hier
2019, 29000 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 18.550,- p/mnd klik hier
2019, 19727 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 18.550,- p/mnd klik hier
2019, 48886 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 18.750,- p/mnd klik hier
2019, 37000 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 18.945,- p/mnd klik hier
2019, 23740 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 18.990,- p/mnd klik hier
2019, 48679 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 18.990,- p/mnd klik hier
2019, 21701 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 18.990,- p/mnd klik hier
2019, 39592 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 18.995,- p/mnd klik hier
2019, 8222 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 18.999,- p/mnd klik hier
2019, 21235 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 19.250,- p/mnd klik hier
2019, 42410 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 19.450,- p/mnd klik hier
2019, 47954 Km
Merkdealer
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion