Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:

BMW M 1000 RR, het eerste M model van BMW Motorrad

Met de S 1000 RR als basis heeft BMW met een veelvoud aan updates en upgrades een afgetrainde topatleet afgeleverd: de BMW M 1000 RR, het eerste M model van BMW Motorrad. Om als Olympische topatleet, of Supersporter zo je wilt, je te kwalificeren voor een plek op het hoogste podium moet je een goede palmares overleggen. De motor levert een maximumvermogen van 156 kW / 212 pk en weegt 192 kg. Deze motor is daarmee de krachtigste en snelste voor weggebruik geschikte motorfiets van BMW Motorrad. Met een koppel van 113 Nm sprint de superbike in 3,1 seconden van 0 naar 100 km/h. De motor is begrenst op een topsnelheid van 306 km/h.
BMW M 1000 RR
BMW M 1000 RR
€ 25.990,- p/mnd klik hier
2021, 8438 Km
BMW M 1000 RR
BMW M 1000 RR
€ 29.990,- p/mnd klik hier
2021, 10434 Km
BMW M 1000 RR
BMW M 1000 RR
€ 26.999,- p/mnd klik hier
2022, 8999 Km
BMW M 1000 RR
BMW M 1000 RR
€ 35.499,- p/mnd klik hier
2022, 2000 Km
BMW M 1000 RR
BMW M 1000 RR
€ 35.950,- p/mnd klik hier
2024, 3500 Km

Supersport BMW M 1000 RR

De toepassing van alle aerodynamische kennis zorgt voor een later remmoment en de mogelijkheid tot eerder accelereren dankzij meer downforce. De gasreactie kent twee standen en met de Race Pro modus is de mate van motorrem in drie standen in te stellen. De BMW M 1000 RR biedt verder de Schakelassistent Pro, Launch Control, Hill Start Control Pro en Pit Lane-Limiter. De motor heeft ook dynamische tractie controle, een M remsysteem en andere technische toepassingen die je de motor optimaal laten beheersen.
BMW M 1000 RR
BMW M 1000 RR
€ 42.990,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2025 Motoroccasion