Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSX-S 950
SUZUKI GSX-S 950
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2021, 16841 Km
SUZUKI GSX-S 950
SUZUKI GSX-S 950
€ 9.490,- p/mnd klik hier
2021, 2323 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 950
SUZUKI GSX-S 950
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2022, 2195 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 950
SUZUKI GSX-S 950
€ 8.990,- € 9.390,- p/mnd klik hier
2022, 7101 Km
SUZUKI GSX-S 950
SUZUKI GSX-S 950
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2022, 3700 Km
SUZUKI GSX-S 950
SUZUKI GSX-S 950
€ 9.790,- p/mnd klik hier
2022, 5402 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 950
SUZUKI GSX-S 950
€ 9.850,- p/mnd klik hier
2022, 2350 Km
SUZUKI GSX-S 950
SUZUKI GSX-S 950
€ 9.790,- p/mnd klik hier
2023, 4814 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 950
SUZUKI GSX-S 950
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2024, 5500 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 950
SUZUKI GSX-S 950
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2024, 3741 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 950
SUZUKI GSX-S 950
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 950
SUZUKI GSX-S 950
€ 10.250,- p/mnd klik hier
2024, 4286 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 950
SUZUKI GSX-S 950
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2024, 2584 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 950
SUZUKI GSX-S 950
€ 10.750,- p/mnd klik hier
2024, 697 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 950
SUZUKI GSX-S 950
€ 11.299,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 950
SUZUKI GSX-S 950
€ 11.299,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 950
SUZUKI GSX-S 950
€ 11.299,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 950
SUZUKI GSX-S 950
€ 11.299,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 950
SUZUKI GSX-S 950
€ 11.299,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 950
SUZUKI GSX-S 950
€ 11.299,- p/mnd klik hier
2024, 0 Km
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2024 Motoroccasion