Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 1.400,- p/mnd klik hier
1996, 28618 Mls
SUZUKI GSF 600 N BANDIT
SUZUKI GSF 600 N BANDIT
€ 1.400,- p/mnd klik hier
1996, 72522 Km
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 1.999,- p/mnd klik hier
1997, 37929 Km
SUZUKI GSF 600 N BANDIT
SUZUKI GSF 600 N BANDIT
€ 1.250,- p/mnd klik hier
1998, 59240 Km
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 2.290,- p/mnd klik hier
1998, 37477 Km
SUZUKI GSF 600 N BANDIT
SUZUKI GSF 600 N BANDIT
€ 1.650,- p/mnd klik hier
1999, 45651 Km
SUZUKI GSF 600 N BANDIT
SUZUKI GSF 600 N BANDIT
€ 1.650,- p/mnd klik hier
1999, 45651 Km
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 1.750,- p/mnd klik hier
1999, 26095 Km
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 1.450,- p/mnd klik hier
2000, 84095 Km
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 2.350,- p/mnd klik hier
2000, 49323 Km
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 2.499,- p/mnd klik hier
2001, 31716 Km
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 2.799,- p/mnd klik hier
2002, 61000 Km
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 3.199,- p/mnd klik hier
2003, 21495 Km
Merkdealer
SUZUKI GSF 600 N BANDIT
SUZUKI GSF 600 N BANDIT
€ 3.499,- p/mnd klik hier
2003, 17295 Km
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 2.290,- p/mnd klik hier
2004, 77001 Km
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2004, 30858 Km
SUZUKI GSF 600 N BANDIT
SUZUKI GSF 600 N BANDIT
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2004, 15947 Km
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 3.299,- p/mnd klik hier
2004, 30579 Km
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2005, 30625 Km
Een stukje historie: BMW in 1960 - De R 69 en R 69 S (1960) waren motorisch sterk genoeg, met een goed werkend rijwielgedeelte, maar hun uiterlijk was nog dat van rond de oorlog. Gedurende de hele jaren vijftig en -zestig had elke BMW motorfiets kogelkoppelingen voor de montage van een zijspan. Dat was niet alleen handig voor kopers die inderdaad een zijspan wilden monteren, het was ook een geruststelling voor de solo-rijders: Dit frame is sterk genoeg om een zijspan te trekken. "Nieuwe" modellen volgden elkaar weliswaar in een hoog tempo op, maar de wijzigingen ten opzichte van de voorgaande modellen waren slechts minimaal. Dat betekende ook dat onderdelen van BMW's moeiteloos op tien jaar jongere machines gemonteerd konden worden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion