Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GLADIUS ABS
SUZUKI GLADIUS ABS
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2009, 26784 Km
Merkdealer
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 3.990,- € 4.490,- p/mnd klik hier
2009, 26706 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2010, 29800 Km
Merkdealer
SUZUKI GLADIUS ABS
SUZUKI GLADIUS ABS
€ 4.399,- p/mnd klik hier
2010, 31696 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS ABS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS ABS
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2010, 34863 Km
SUZUKI GLADIUS
SUZUKI GLADIUS
€ 4.500,- p/mnd klik hier
2010, 47582 Km
SUZUKI GLADIUS
SUZUKI GLADIUS
€ 4.599,- p/mnd klik hier
2010, 11901 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 4.599,- p/mnd klik hier
2010, 23239 Km
Merkdealer
SUZUKI GLADIUS ABS
SUZUKI GLADIUS ABS
€ 4.485,- € 4.990,- p/mnd klik hier
2010, 18252 Km
SUZUKI GLADIUS
SUZUKI GLADIUS
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2011, 24745 Km
Merkdealer
SUZUKI GLADIUS
SUZUKI GLADIUS
€ 4.150,- p/mnd klik hier
2011, 14400 Km
SUZUKI GLADIUS
SUZUKI GLADIUS
€ 4.190,- p/mnd klik hier
2011, 34144 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2011, 32079 Km
SUZUKI GLADIUS
SUZUKI GLADIUS
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2011, 34955 Km
SUZUKI GLADIUS
SUZUKI GLADIUS
€ 4.795,- p/mnd klik hier
2011, 16916 Km
SUZUKI GLADIUS ABS
SUZUKI GLADIUS ABS
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2012, 28875 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2012, 13983 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2012, 21000 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2013, 30876 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 4.790,- p/mnd klik hier
2013, 14096 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion