Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE CUSTOM FXDCI
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE CUSTOM FXDCI
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2006, 125000 Km
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE CUSTOM FXDC
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE CUSTOM FXDC
€ 8.499,- p/mnd klik hier
2008, 69327 Km
MotoXpert, FLEVO
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE CUSTOM FXDC
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE CUSTOM FXDC
€ 12.990,- p/mnd klik hier
2010, 22569 Mls
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE CUSTOM FXDC
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE CUSTOM FXDC
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2012, 71108 Km
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1940 - In de jaren 30 werden twee nieuwe modellen voorgesteld aan het publiek namelijk de P 175 en P 250 met zijn afkortingen P.E., P.L., Egretta, Ardetta, en in 1939 de beroemde Airone 250, bijna 15 jaar de populairste motorfiets in de middenklasse in Italië. Voor privérijders werden de modellen zoals Dondolino, Gambalunga en Condor ontwikkeld. Na de oorlog radicaal veranderde de motorfietsmarkt radicaal. De oorlog liet in Italië diepe sporen na met bijna alle wegen beschadigd en de gemotoriseerde automobiliteit slechts toegankelijk voor weinigen. De motorfiets werd zo een zeer belangrijke factor in de mobiliteit van de Italianen. Dit deels dankzij de technologische vooruitgang die toeliet dat de hoogst efficiënte motorfietsen werden ontwikkeld. Na de Tweede Wereldoorlog waren Italianen aangewezen op goedkope vormen van vervoer als scooters en de zogenaamde lichtgewichtmotorfietsen die een veel groter publiek bedienden dan de zwaardere modellen. De kenmerken die toen van belang waren voor een succesvolle verkoop bestonden uit het kunnen rijden van een aanvaardbare snelheid terwijl het vervoermiddel sterk, schoon en gemakkelijk te berijden en te besturen moest zijn.
© 2000 - 2024 Motoroccasion