Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
€ 6.488,- € 6.990,- p/mnd klik hier
2014, 17200 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2014, 8924 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2015, 9074 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET XG 750
HARLEY-DAVIDSON STREET XG 750
€ 6.790,- p/mnd klik hier
2015, 4578 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2015, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2016, 5099 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET XG 750
HARLEY-DAVIDSON STREET XG 750
€ 7.445,- p/mnd klik hier
2016, 1102 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
€ 6.980,- p/mnd klik hier
2017, 10983 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2017, 10500 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2017, 10109 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2018, 7426 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
€ 6.490,- € 6.990,- p/mnd klik hier
2018, 10782 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2018, 7350 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET XG 750
HARLEY-DAVIDSON STREET XG 750
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2018, 8665 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET XG 750
HARLEY-DAVIDSON STREET XG 750
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2019, 2623 Km
Een stukje historie: BMW in 2005 - De H(igh) P(erformance) 2 (cilinder) serie kwam in 2005 op de markt met als eerste model de HP2, die ook wel HP2 Enduro wordt genoemd nadat er nog twee modellen op de markt kwamen. Met deze serie motorfietsen liet BMW voor het eerst de Form follows function filosofie helemaal los. In feite waren het drie (een enduromotor, een supermotard en een extreme sportmotor) modellen die behalve "plezier" geen enkele functie hadden. Ze vonden feitelijk in alle drie de categorieën concurrenten die meer geschikt waren. De Enduro paste in geen enkele enduroklasse, de supermotard kon niet in supermotardwedstrijden worden ingezet en de sportmotor was minder sterk en zwaarder dan een aantal andere sportieve twins. De HP2-serie bestond uit peperdure, maar wel exclusieve motorfietsen, die bestemd waren voor liefhebbers. De HP2 Sport was de eerste BMW productie-boxermotor met dubbele bovenliggende nokkenassen en de eerste productiemotor met een quickshift schakelsysteem.
© 2000 - 2024 Motoroccasion