Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
TE KOOP
FXDC Dyna Super Glide Custom
In de Kleur : Scarlet Red
Kenteken : MX-TP-18
Frame Nr : 5HD1GV4C1AC311333
Eerste Toelating : 25-06-2010
Tellerstand : 20420 Km
Betreft een Marge Motor.
Deze motor is voorzien van :
* Engine guard
* S&S Luchtfilter
* Licenseplate bracket holder
* LED Taillight
Voor meer info :
A3 MOTOREN
Gebbelsweg 19
6035 EA
Ospel
06-30410460
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Luchtgekoeld, Twin Cam 96™ |
Boring x slag | 95.3 mm x 95.3 mm |
Cilinder inhoud | 1584 cc |
Comp. verhouding | 9.2:1 |
Kleppen | 2 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Sequentiële, elektronische brandstofinjectie (ESPFI) |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | 68 pk / 50,7 kW bij 5.500 tpm |
Max. koppel | 123 Nm bij 3125 tpm |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 9.31 |
Overbrenging | getande riem |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19.3 liter |
Topsnelheid | 180 km/u |
ABS | nee |
Frame | stalen wiegframe |
Vering voor | niet instelbare 39 mm telescopische voorvork, veerweg 155 mm |
Vering achter | qua veervoorspanning instelbare stereodempers, veerweg 110 mm |
Remmen voor | 4-zuigerremklauw |
Remmen achter | zwevende 2-zuigerremklauw |
Voorband | 100/90-19 57H |
Achterband | 160/70B17 73V |
Wielbasis | 1625 mm |
Lengte | 2345 mm |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 710 mm |
Drooggewicht | 295 kg |
Leverbare kleuren | Vivid Black, Scarlet Red, Black Ice Pearl, Flame Blue Pearl / Brilliant Silver Pearl |
Beschrijving | Zilver powder-coated met chroombehandeling; Chromen, low-profile tankconsole; Chromen isolated riser; Centraal geplaatste voetsteunen; Standaard passagiersvoetsteunen; Roestvrijstalen pull-back stuur; 'teardrop' luchtfilterhuis; Klassiek eendelig Dyna® duozadel |
A3 Motoren is gespecialiseerd in onderhoud en reparaties van Harley Davidson en Buell [andere merken zijn ook welkom]. Ook voor banden en accessoires ben je bij A3 aan het juiste adres.
Tevens dealer van Garmin, Nitrous Express, Motorcycle Storehouse, Drag-specialties, Zodiac, Hoco Parts en Custom Chrome.
Voor een afspraak of vragen kun je contact met me opnemen: 06-30410460
 |
A3 Motoren |
|
Gebbelsweg 19
Ospel
Plan de route
|
 |
06-30410460
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 2013 - BMW Motorrad presenteert op het Concorso d’Eleganza Villa d’Este (24 t/m 26 mei) in Italië een zeer bijzonder model: de BMW Concept Ninety. Twee jubilea vormden de aanleiding voor de ontwikkeling van deze motorfiets: 90 jaar BMW Motorrad en de 40ste verjaardag van de BMW R 90 S, het sportieve icoon van BMW Motorrad uit de jaren ’70. De BMW Concept Ninety is door BMW Motorrad Design ontworpen in samenwerking met Roland Sands Design uit Californië. Voormalig motorcoureur Roland Sands en zijn team zijn een begrip in de wereld van custom bikes.
De BMW R 90 S werd in 1973 geïntroduceerd als het vlaggenschip van de ‘Stroke Six’ range. Met een topsnelheid van net boven de 200 km/u was hij een van de snelste motorfietsen van zijn tijd. Dit resulteerde in een groot aantal prijzen in verschillende raceseries. Met zijn aerodynamische ontwerp was de BMW R 90 S zijn tijd vooruit. Zo was het de eerste motorfiets met een standaard stroomlijnkap aan de voorzijde. Verder viel de BMW R 90 S op door zijn sportief vormgegeven achterzijde en Daytona Orange lakkleur.
De BMW Concept Ninety is een eerbetoon aan deze trendsetter van toen, die uitgegroeid is tot een van de design-iconen van BMW Motorrad. Het model waarop deze sportieve motorfiets -met een luchtgekoelde tweecilinder boxermotor- is gebaseerd, is duidelijk te herkennen. Dat geldt onder meer voor de kappen, de tank, de zitting, de achterzijde, de ronde koplamp en de klassiek vormgegeven velgen. Doordat het motorblok en het chassis zwart zijn, lijken ze los te staan van de aerodynamische body. Het met de hand gebouwde bodywork is van aluminium en geheel met de hand gemaakt. De oranje lakkleur is een duidelijke verwijzing naar het Daytona Orange van de BMW R 90 S.
Bij het ontwerpen en bouwen van de BMW Concept Ninety werkte BMW Motorrad Design nauw samen met de custom bike-specialisten van Roland Sands Design. Dit bedrijf liet zijn ‘handtekening’ vooral achter op de mechanische gedeelten en het motorblok. De custom bike-specialisten richtten zich hoofdzakelijk op de typische boxerelementen van de motor. Hoogtepunten van het werk van Roland Sands Design zijn de motorbeschermplaat, het kleppendeksel en het uitlaatsysteem. Die onderdelen werden op een bijzondere manier gepolijst, waardoor ze een prachtig contrast vormen met het zwart van de andere motoronderdelen.
Overigens is de BMW Concept Ninety niet alleen een sieraad voor het oog, er kan ook gewoon mee gereden worden. De motorfiets en alle onderdelen zijn ontworpen om topprestaties te leveren. Net als destijds bij de BMW R 90 S.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van CAN-AM