Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
DUCATI SUPERSPORT S
DUCATI SUPERSPORT S
€ 10.650,- p/mnd klik hier
2017, 17443 Km
DUCATI SUPERSPORT S
DUCATI SUPERSPORT S
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2017, 9822 Km
Merkdealer
DUCATI SUPERSPORT S
DUCATI SUPERSPORT S
€ 11.750,- p/mnd klik hier
2017, 20125 Km
DUCATI SUPERSPORT S
DUCATI SUPERSPORT S
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2017, 24298 Km
DUCATI SUPERSPORT S
DUCATI SUPERSPORT S
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2017, 22800 Km
DUCATI SUPERSPORT S
DUCATI SUPERSPORT S
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2018, 39400 Km
Merkdealer
DUCATI SUPERSPORT S
DUCATI SUPERSPORT S
€ 11.450,- p/mnd klik hier
2018, 19700 Km
DUCATI SUPERSPORT S
DUCATI SUPERSPORT S
€ 11.450,- p/mnd klik hier
2018, 12900 Km
DUCATI SUPERSPORT 950 S
DUCATI SUPERSPORT 950 S
€ 13.990,- p/mnd klik hier
2019, 20000 Km
Merkdealer
DUCATI SUPERSPORT S
DUCATI SUPERSPORT S
€ 15.500,- p/mnd klik hier
2019, 7494 Km
Merkdealer
DUCATI SUPERSPORT 950 S
DUCATI SUPERSPORT 950 S
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2022, 17541 Km
Merkdealer
DUCATI SUPERSPORT 950 S
DUCATI SUPERSPORT 950 S
€ 18.999,- p/mnd klik hier
2023, 1 Km
DUCATI SUPERSPORT S
DUCATI SUPERSPORT S
€ 19.450,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
DUCATI SUPERSPORT 950 S
DUCATI SUPERSPORT 950 S
€ 19.590,- € 20.590,- p/mnd klik hier
2023, 0 Km
Merkdealer
DUCATI SUPERSPORT 950 S
DUCATI SUPERSPORT 950 S
€ 19.790,- € 20.790,- p/mnd klik hier
2023, 0 Km
DUCATI SUPERSPORT 950 S
DUCATI SUPERSPORT 950 S
€ 19.999,- € 20.899,- p/mnd klik hier
2023, 99 Km
DUCATI SUPERSPORT 950 S
DUCATI SUPERSPORT 950 S
€ 21.190,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
DUCATI SUPERSPORT 950 S
DUCATI SUPERSPORT 950 S
€ 21.390,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van DUCATI
© 2000 - 2024 Motoroccasion