Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
DUCATI M 1100
DUCATI M 1100
€ 5.995,- p/mnd klik hier
2009, 28002 Km
DUCATI M 1100
DUCATI M 1100
€ 6.190,- p/mnd klik hier
2009, 40773 Km
DUCATI M 1100 S
DUCATI M 1100 S
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2009, 28046 Km
DUCATI M 1100 S
DUCATI M 1100 S
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2009, 27200 Km
DUCATI M 1100 S
DUCATI M 1100 S
€ 7.500,- p/mnd klik hier
2009, 33750 Km
DUCATI M 1100 S
DUCATI M 1100 S
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2009, 39565 Km
Merkdealer
DUCATI M 1100 S
DUCATI M 1100 S
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2009, 24291 Km
DUCATI M 1100
DUCATI M 1100
€ 6.690,- p/mnd klik hier
2010, 17860 Km
DUCATI M 1100 ABS
DUCATI M 1100 ABS
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2010, 26241 Km
DUCATI M 1100 S ABS
DUCATI M 1100 S ABS
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2011, 33502 Km
DUCATI M 1100
DUCATI M 1100
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2011, 16696 Km
DUCATI M 1100 EVO
DUCATI M 1100 EVO
€ 8.890,- p/mnd klik hier
2011, 27279 Km
DUCATI M 1100 EVO
DUCATI M 1100 EVO
€ 9.490,- p/mnd klik hier
2011, 18489 Km
DUCATI M 1100 EVO
DUCATI M 1100 EVO
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2012, 45908 Km
DUCATI M 1100 EVO
DUCATI M 1100 EVO
€ 8.790,- p/mnd klik hier
2012, 29206 Km
DUCATI M 1100 EVO
DUCATI M 1100 EVO
€ 8.990,- € 9.490,- p/mnd klik hier
2012, 11870 Km
DUCATI M 1100 EVO
DUCATI M 1100 EVO
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2012, 14426 Km
DUCATI M 1100 EVO
DUCATI M 1100 EVO
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2013, 19000 Km
DUCATI M 1100 EVO
DUCATI M 1100 EVO
€ 8.995,- p/mnd klik hier
2013, 20634 Km
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van DUCATI
© 2000 - 2024 Motoroccasion