|
Motor | Testastretta, L-Twin cilinder, 4 kleppen, Desmodromic, Vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 94|67,5 |
Cilinder inhoud | 937 |
Comp. verhouding | 12,6:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Electronische injectie, 53mm gasklephuizen, Volledig Ride-by-Wire |
Ontsteking | |
Vermogen | 110|81|9,000 |
Max. koppel | 93|6,500 |
Koppeling | Natte meervoudige platenkoppeling, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen met Ducati Quick Shift |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Stalen Trellisframe, bevestigd aan cilinderkop |
Vering voor | Volledig verstelbare 48 mm USD Ohlins vork met TiN behandeling |
Vering achter | Progressieve koppeling met volledig verstelbare Ohlins Monoshock. Aluminium enkelzijdige achterbrug |
Remmen voor | 2 x 320 Semi zwevende schijven, radiaal gemonteerde Brembo Monobloc M4-32 remklauwen, 4- zuiger radiale pomp met ABS |
Remmen achter | 245 mm schijf, 2- zuiger remklauw, Bosch ABS |
Voorband | Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR17 |
Achterband | Pirelli Diablo Rosso III 180/55 ZR17 |
Wielbasis | 1,478 |
Lengte | 2.070 |
Breedte | 750 |
Hoogte | 1.150 |
Zithoogte | 810 |
Drooggewicht | 184 |
Leverbare kleuren | Star White Silk, Ducati Red |
Beschrijving | De Ducati SuperSport S tilt de uitrusting naar een ander niveau: nog meer sport, nog meer design en nog meer technologie om de sportiefste kant van de SuperSport te accentueren. Standaard: Ducati Quick Shift up/down, seatcover, 48 mm Öhlins vork met TiN coating en een single-shock met geïntegreerde gastank, beide volledig verstelbaar. |