Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2021, 34268 Km
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 7.699,- p/mnd klik hier
2021, 10389 Km
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2021, 9349 Km
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2021, 5000 Km
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2021, 14000 Km
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2021, 17100 Km
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2021, 14190 Km
Merkdealer
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 8.290,- p/mnd klik hier
2021, 3420 Km
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2022, 5000 Km
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2022, 4900 Km
Merkdealer
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2022, 5567 Km
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2022, 23121 Km
Merkdealer
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2022, 9555 Km
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2023, 37500 Km
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2023, 3600 Km
Merkdealer
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2023, 8270 Km
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2023, 7500 Km
Merkdealer
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2023, 270 Km
Merkdealer
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2024, 9969 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion