Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
€ 11.290,- p/mnd klik hier
2017, 14068 Km
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2017, 10400 Km
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
€ 12.450,- p/mnd klik hier
2017, 23980 Km
Merkdealer
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
€ 12.940,- p/mnd klik hier
2017, 3523 Km
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
€ 11.450,- p/mnd klik hier
2018, 17233 Km
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
€ 13.495,- p/mnd klik hier
2019, 6490 Km
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
€ 14.999,- p/mnd klik hier
2021, 6689 Km
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
€ 18.095,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
€ 18.495,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
€ 18.695,- p/mnd klik hier
2024, 0 Km
Merkdealer
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
€ 18.695,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
€ 18.845,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
€ 18.845,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
€ 19.495,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER CHROME EDITION
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER CHROME EDITION
€ 19.495,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
€ 20.950,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Plunjervering" betekent: Een plunjer is de zuiger in een perspomp. In de jaren veertig was de plunjervering de voorloper van de scharnierende achterbrug. In de stijve achterkant van het frame werd een unit van twee op elkaar staande cilinders gemonteerd met in het midden de achteras. Het achterwiel kon zowel opwaarts als neerwaarts inveren. De demping werd geregeld door concentrische veren en twee zuigers (plunjers) die in de cilinder op en neer gingen en bij in- en uitveren een mengsel van olie en lucht samenpersten.
© 2000 - 2024 Motoroccasion