Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KTM 450 EXC F SIX DAYS
KTM 450 EXC F SIX DAYS
€ 5.940,- p/mnd klik hier
2016, 118 Uur
KTM 450 EXC F
KTM 450 EXC F
€ 6.500,- p/mnd klik hier
2016, 210 Uur
Merkdealer
KTM 450 EXC SIX DAYS
KTM 450 EXC SIX DAYS
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2017, 12825 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC F
KTM 450 EXC F
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2017, 10390 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC F
KTM 450 EXC F
€ 7.150,- p/mnd klik hier
2017, 6895 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC F SIX DAYS
KTM 450 EXC F SIX DAYS
€ 7.299,- p/mnd klik hier
2017, 5398 Km
KTM 450 EXC F
KTM 450 EXC F
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2017, 196 Uur
Merkdealer
KTM 450 EXC SIX DAYS
KTM 450 EXC SIX DAYS
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2018, 9050 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC F
KTM 450 EXC F
€ 7.500,- p/mnd klik hier
2019, 8791 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC SIX DAYS
KTM 450 EXC SIX DAYS
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2020, 17923 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC F
KTM 450 EXC F
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2020, 8041 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC F
KTM 450 EXC F
€ 7.900,- p/mnd klik hier
2020, 8149 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC F
KTM 450 EXC F
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2020, 7993 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC SIX DAYS
KTM 450 EXC SIX DAYS
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2020, 6076 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC SIX DAYS
KTM 450 EXC SIX DAYS
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2020, 7472 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC SIX DAYS
KTM 450 EXC SIX DAYS
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2020, 8881 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC F
KTM 450 EXC F
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2020, 5893 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC SIX DAYS
KTM 450 EXC SIX DAYS
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2021, 6584 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC SIX DAYS
KTM 450 EXC SIX DAYS
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2022, 3295 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC SIX DAYS
KTM 450 EXC SIX DAYS
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2022, 2388 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2024 Motoroccasion