Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2014, 10307 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2015, 22640 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 3.900,- p/mnd klik hier
2015, 4449 Km
KTM 390 DUKE
KTM 390 DUKE
€ 3.490,- p/mnd klik hier
2016, 27059 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 3.650,- p/mnd klik hier
2016, 21500 Km
Merkdealer
KTM 390 DUKE
KTM 390 DUKE
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2016, 10315 Km
KTM 390 DUKE
KTM 390 DUKE
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2016, 16000 Km
Merkdealer
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2016, 12487 Km
KTM 390 DUKE
KTM 390 DUKE
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2017, 16198 Km
Merkdealer
KTM 390 DUKE
KTM 390 DUKE
€ 4.850,- p/mnd klik hier
2017, 22285 Km
KTM 390 DUKE
KTM 390 DUKE
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2017, 11700 Km
Merkdealer
KTM 390 DUKE
KTM 390 DUKE
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2018, 18389 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 4.390,- p/mnd klik hier
2018, 14474 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 4.650,- p/mnd klik hier
2018, 7250 Km
Merkdealer
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2018, 12030 Km
Merkdealer
KTM 390 DUKE
KTM 390 DUKE
€ 4.790,- p/mnd klik hier
2018, 6807 Km
KTM 390 DUKE
KTM 390 DUKE
€ 4.790,- p/mnd klik hier
2018, 15359 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 4.790,- p/mnd klik hier
2018, 6575 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2018, 17557 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 4.250,- € 4.999,- p/mnd klik hier
2018, 19510 Km
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion