Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI Z650
KAWASAKI Z650
1978, 83432 Km
KAWASAKI Z650
KAWASAKI Z650
1979, 48446 Km
KAWASAKI Z650
KAWASAKI Z650
€ 4.790,- p/mnd klik hier
2017, 58092 Km
Cattier autos en motoren , OV
KAWASAKI Z650
KAWASAKI Z650
€ 5.249,- p/mnd klik hier
2017, 52286 Km
KAWASAKI Z650
KAWASAKI Z650
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2017, 38308 Km
Cattier autos en motoren , OV
KAWASAKI Z650 ABS
KAWASAKI Z650 ABS
€ 5.790,- p/mnd klik hier
2017, 28900 Km
KAWASAKI Z650
KAWASAKI Z650
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2017, 26000 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z650
KAWASAKI Z650
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2017, 22389 Km
KAWASAKI Z650 ABS
KAWASAKI Z650 ABS
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2017, 22512 Km
KAWASAKI Z650
KAWASAKI Z650
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2017, 20000 Km
KAWASAKI Z650 ABS
KAWASAKI Z650 ABS
€ 6.500,- p/mnd klik hier
2017, 12112 Km
KAWASAKI Z650
KAWASAKI Z650
€ 6.599,- p/mnd klik hier
2017, 17995 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z650 ABS
KAWASAKI Z650 ABS
€ 6.290,- € 6.790,- p/mnd klik hier
2017, 15391 Km
KAWASAKI Z650 ABS
KAWASAKI Z650 ABS
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2017, 21922 Km
KAWASAKI Z650 ABS
KAWASAKI Z650 ABS
€ 5.190,- p/mnd klik hier
2018, 64482 Km
KAWASAKI Z650
KAWASAKI Z650
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2018, 38524 Km
Cattier autos en motoren , OV
KAWASAKI Z650 ABS
KAWASAKI Z650 ABS
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2018, 20261 Km
KAWASAKI Z650
KAWASAKI Z650
€ 5.790,- p/mnd klik hier
2018, 57534 Km
KAWASAKI Z650 ABS
KAWASAKI Z650 ABS
€ 6.150,- p/mnd klik hier
2018, 11600 Km
KAWASAKI Z650 ABS
KAWASAKI Z650 ABS
€ 6.590,- p/mnd klik hier
2018, 10260 Km
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion