Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

YAMAHA  XVS 650 A DRAGSTAR CLASSIC - 2000

Bouwjaar:
2000
Kleur:
Zwart
Vermogen:
29 kW
Teller:
35.397 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De motor staat bij Motorcentrum Almere!
  • ook geschikt voor het A2 rijbewijs op 35KW/Code 80
  • inruil / financiering mogelijk
  • Wilt u de motor komen bekijken? Belt u dan eerst even over de beschikbaarheid van de motor om teleurstellingen te voorkomen.
  • de motor staat in de vestiging Deventer





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Motorcentrum Deventer
Smeenkhof 13
Deventer
Plan de route
0570-656006
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion