Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
PEUGEOT METROPOLIS 400
PEUGEOT METROPOLIS 400
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2014, 56400 Km
PEUGEOT METROPOLIS 400
PEUGEOT METROPOLIS 400
€ 4.799,- p/mnd klik hier
2014, 9996 Km
PEUGEOT METROPOLIS 400
PEUGEOT METROPOLIS 400
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2014, 6185 Km
PEUGEOT METROPOLIS 400
PEUGEOT METROPOLIS 400
€ 5.599,- p/mnd klik hier
2016, 26917 Km
Merkdealer
PEUGEOT METROPOLIS 400
PEUGEOT METROPOLIS 400
€ 6.690,- p/mnd klik hier
2017, 31990 Km
PEUGEOT METROPOLIS 400
PEUGEOT METROPOLIS 400
€ 7.195,- p/mnd klik hier
2018, 9995 Km
PEUGEOT METROPOLIS 400
PEUGEOT METROPOLIS 400
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2019, 11000 Km
PEUGEOT METROPOLIS 400
PEUGEOT METROPOLIS 400
€ 7.945,- p/mnd klik hier
2021, 27467 Km
PEUGEOT METROPOLIS
PEUGEOT METROPOLIS
€ 8.790,- p/mnd klik hier
2021, 13004 Km
PEUGEOT METROPOLIS 400
PEUGEOT METROPOLIS 400
€ 9.249,- p/mnd klik hier
2022, 3280 Km
PEUGEOT METROPOLIS 400
PEUGEOT METROPOLIS 400
€ 8.999,- € 9.999,- p/mnd klik hier
2022, 14500 Km
PEUGEOT METROPOLIS 400
PEUGEOT METROPOLIS 400
€ 10.799,- p/mnd klik hier
2022, 1991 Km
Merkdealer
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van PEUGEOT
© 2000 - 2024 Motoroccasion