Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Peugeot Django 125CC: inspiratie uit het verleden
De Peugeot Django straalt Franse elegantie uit en brengt het ware retro gevoel tot leven. Deze 125CC-uitvoering valt op danzkij zijn LED-verlichting, inclusief dagverlichting. De Django is voorzien van het integrale remsysteem Synchro Braking Concept (SBC), waarmee de rembalans perfect wordt verdeeld over de voor-en achterwielen, wat de veiligheid bevordert.
Ben je op zoek naar een coole motorscooter met pure klasse en elegantie? Dan is de Peugeot Django 125CC absoluut iets voor jou.
Ontdek de voordelen van de Peugeot Django 125CC
- We zijn Benelli en CFMOTO dealer.
We hebben van diverse modellen - welke ook in de showroom staan - demo motoren voor u klaar staan.
Onze openingstijden zijn:
Maandag 09.00/18.00
Dinsdag 09.00/18.00
Woensdag 09.00/18.00
Donderdag 09.00/18.00
Vrijdag 09.00/18.00
Zaterdag 09.00/17.00
Contactgegevens:
Langenberg Motors
Printer 11
7741 ME Coevorden
0524-524977
info@langenbergmotors.nl
www.langenbergmotors.nl
Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
 |
Motor | Monocylinder 4 takt |
Boring x slag | 52,4|57,8 |
Cilinder inhoud | 124,6 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Carburator met automatische starter |
Ontsteking | |
Vermogen | |7,5| |
Max. koppel | 8,9|7,000 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 8,5 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | Hydraulische telescopische voorvork |
Vering achter | Enkel hydraulische schokbreker |
Remmen voor | Schijf 200 m |
Remmen achter | Schijf 200 (SBC: 190) mm |
Voorband | Tubeless 120/70 - 12 |
Achterband | Tubeless 120/70 - 12 |
Wielbasis | |
Lengte | 1,925 |
Breedte | 710 |
Hoogte | 1,190 |
Zithoogte | 770 |
Drooggewicht | 129 |
Leverbare kleuren | Pearly Black/Mad Black,Adventure Green |
Beschrijving | De Peugeot Django straalt Franse elegantie uit. Geďnspireerd door het verleden heeft Peugeot Motocycles het echte retro gevoel weten terug te brengen in deze Django. De Django 125cc is goed zichtbaar door zijn LED-verlichting (tevens dagverlichting) en de 125cc uitvoering beschikt over het integraal remsysteem Synchro Braking Concept (SBC) , waarbij de rembalans perfect over de voor- en achterwielen wordt verdeeld. Dit bevordert uw veiligheid.
Ben je op zoek naar een echte coole retro motorscooter met pure klasse en elegantie? Dan is de Peugeot Django 125cc absoluut iets voor jou. |
| Dealerschappen: AGM, BENELLI, HONDA, KREIDLER, KYMCO, PEUGEOT, SYM, TOMOS, TURBHO, YAMAHA |
In de showroom van Langenberg Motors in Coevorden zijn meer dan 150 modellen te bewonderen.
Over zowel nieuwe als occasion motoren kan verkoper Richard u alles vertellen. Langenberg Motors is een officiële dealer van Honda, Yamaha en Suzuki en heeft motoren van alle categorieën, waaronder supersport, choppers en nog veel meer!
Rij dus even naar Coevorden!
 | Coevorden, Drenthe |
 | 0524-524977 |
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets
te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW ,
die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide,
waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken