Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  BELLAGIO LUXURY - 2012

Garantie: Nee
9707 Km
WIT EN ZILVERGRIJS
moto-guzzi - bellagio-luxury
moto-guzzi - bellagio-luxury
moto-guzzi - bellagio-luxury
moto-guzzi - bellagio-luxury
moto-guzzi - bellagio-luxury
moto-guzzi - bellagio-luxury
moto-guzzi - bellagio-luxury
moto-guzzi - bellagio-luxury
moto-guzzi - bellagio-luxury
moto-guzzi - bellagio-luxury
moto-guzzi - bellagio-luxury
moto-guzzi - bellagio-luxury
moto-guzzi - bellagio-luxury
moto-guzzi - bellagio-luxury
moto-guzzi - bellagio-luxury
moto-guzzi - bellagio-luxury
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Prachtige Bellagio in two-tone kleuren in zeldzame kleurstelling; parelmoer wit en zilvergrijs, met nog geen 10.000 KM's !!!
De motor is voorzien van ; origineel Moto Guzzi windscherm, tassenset H&B met uitneembare binnen tassen C-Bow, rek H&B, chromen valbeugels H&B, handvatverwarmingOxford en Garmin navigatie mounting. Verkoop in opdracht.
  • HMIMOTO IS DE MOTO GUZZI/ DUCATI/ BENELLI/ APRILIA/ VOXAN SPECIALIST !

    HMI ITALIAANSE MOTOREN AL MEER DAN 25 JAAR GEPASSIONEERDE PROFFESIONALS!
    In de sfeervolle boerderij van HMI Italiaanse Motoren aan de Dorpsstraat 280 te Kiel-Windeweer/Hoogezand, op 25 km van Assen en Groningen, is een grote en bijzonder ingerichte showroom met Italiaanse motoren van nieuw tot klassiek en een professionele werkplaats met grote onderdelenvoorraad voor alle onderhoud aan uw motor.

    HMI Italiaanse Motoren is zeker een bezoekje waard. Koffie staat klaar.Kijk op onze website: www.HMIMOTO.nl voor nog veel meer moois!

    prijzen en modellen onder voorbehoud.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
HMI Italiaanse Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2024 Motoroccasion