Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
REWACO HS 4 CHOPPER
REWACO HS 4 CHOPPER
€ 7.500,- p/mnd klik hier
1993, 11287 Km
REWACO HS 3
REWACO HS 3
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2001, 23216 Km
REWACO HS 4
REWACO HS 4
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2003, 11081 Km
REWACO HS 4 CHOPPER
REWACO HS 4 CHOPPER
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2005, 15947 Km
REWACO RF1 GT TURBO
REWACO RF1 GT TURBO
€ 20.950,- p/mnd klik hier
2009, 69011 Km
REWACO RF1 GT
REWACO RF1 GT
€ 20.950,- p/mnd klik hier
2010, 65849 Km
REWACO CT 1500 S
REWACO CT 1500 S
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2011, 43273 Km
REWACO RF1 ST-3
REWACO RF1 ST-3
€ 18.950,- p/mnd klik hier
2012, 26529 Km
REWACO RF1 GT
REWACO RF1 GT
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2012, 32019 Km
REWACO CT 800 S
REWACO CT 800 S
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2014, 9747 Km
REWACO RF1 GT
REWACO RF1 GT
€ 23.950,- p/mnd klik hier
2014, 25455 Km
REWACO RF1 ST-3
REWACO RF1 ST-3
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2015, 66469 Km
REWACO RF1 ST-2
REWACO RF1 ST-2
€ 26.950,- p/mnd klik hier
2017, 81190 Km
REWACO RF1 GT
REWACO RF1 GT
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2018, 13411 Km
REWACO RF1 GT TURBO
REWACO RF1 GT TURBO
€ 34.950,- p/mnd klik hier
2022, 28213 Km
REWACO RF1 GT Automaat
REWACO RF1 GT Automaat
€ 35.750,- p/mnd klik hier
2022, 3504 Km
REWACO RF1 GT
REWACO RF1 GT
€ 33.950,- p/mnd klik hier
2023, 10335 Km
REWACO RF1 ST-2
REWACO RF1 ST-2
€ 39.950,- p/mnd klik hier
2023, 5327 Km
REWACO RF1 LT-2
REWACO RF1 LT-2
€ 34.950,- p/mnd klik hier
2024, 23150 Km
REWACO RF1 ST-3
REWACO RF1 ST-3
€ 39.950,- p/mnd klik hier
2024, 19269 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van REWACO
© 2000 - 2025 Motoroccasion