Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2021, 10759 Km
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
€ 5.499,- p/mnd klik hier
2022, 20689 Km
CFMOTO 650 GT
CFMOTO 650 GT
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2022, 5100 Km
CFMOTO 700 CL-X SPORT
CFMOTO 700 CL-X SPORT
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2022, 3529 Km
CFMOTO 650 GT
CFMOTO 650 GT
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2022,
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
€ 6.250,- € 6.749,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
€ 6.799,- p/mnd klik hier
2023,
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
€ 6.799,- p/mnd klik hier
2023,
CFMOTO 700 CL-X ADVENTURE
CFMOTO 700 CL-X ADVENTURE
€ 7.499,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
CFMOTO 450 SR
CFMOTO 450 SR
€ 7.599,- p/mnd klik hier
2023,
CFMOTO 800 NK
CFMOTO 800 NK
€ 7.599,- p/mnd klik hier
2023,
CFMOTO 800 NK
CFMOTO 800 NK
€ 7.599,- p/mnd klik hier
2023,
CFMOTO 800 NK
CFMOTO 800 NK
€ 7.899,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
CFMOTO 700 CL-X SPORT
CFMOTO 700 CL-X SPORT
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2023,
CFMOTO 800 MT SPORT
CFMOTO 800 MT SPORT
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
CFMOTO 800 MT SPORT
CFMOTO 800 MT SPORT
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2023, 5109 Km
CFMOTO 800 MT SPORT
CFMOTO 800 MT SPORT
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2023,
CFMOTO 800 MT SPORT
CFMOTO 800 MT SPORT
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2023,
CFMOTO 800 MT TOURING
CFMOTO 800 MT TOURING
€ 11.490,- p/mnd klik hier
2023, 2170 Km
CFMOTO 800 MT TOURING
CFMOTO 800 MT TOURING
€ 13.599,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion