Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
HUSQVARNA TR 650 STRADA ABS
HUSQVARNA TR 650 STRADA ABS
€ 3.450,- € 3.750,- p/mnd klik hier
2012, 37610 Km
HUSQVARNA TR 650 STRADA ABS
HUSQVARNA TR 650 STRADA ABS
€ 4.950,- € 5.450,- p/mnd klik hier
2013, 16946 Km
Merkdealer
HUSQVARNA TR 650 STRADA ABS
HUSQVARNA TR 650 STRADA ABS
€ 5.650,- p/mnd klik hier
2014, 6000 Km
HUSQVARNA TR 650 STRADA ABS
HUSQVARNA TR 650 STRADA ABS
€ 4.650,- € 4.950,- p/mnd klik hier
2015, 33834 Km
HUSQVARNA TR 650 STRADA ABS
HUSQVARNA TR 650 STRADA ABS
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2016, 17605 Km
HUSQVARNA TR 650 STRADA ABS
HUSQVARNA TR 650 STRADA ABS
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2018, 31000 Km
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion