Nieuwsbrief:

ENERGICA  ESSEESSE9+ RS - 2021

13450 Km
Geel
energica - esseesse9--rs
energica - esseesse9--rs
energica - esseesse9--rs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Deze super gave en super snelle Energica SS9+ RS is te koop, omdat zijn baasje een nieuwe Energica gekocht heeft.
Wil je niet 12-15 weken wachten om op je eigen Energica te kunnen stappen? Dan hebben we een hele mooie gebruikte motor! 
Deze Energica SS9+ RS is dealer onderhouden, is netjes mee gereden en is netjes geladen (bijna geen fastcharge/DC). Is voor werk gebruikt in de zomer en voorjaar/najaar. Niet in de winter.
Nette fiets, nieuwe banden (nog geen 1000km) van Michelin, de Road6GT voor en achter. Met gratis "tank"- tas. Heeft service beurt gehad en alle firmware en software is up to date.

Prijs is €18.500,- exclusief BTW, Bedrijven kunnen de btw verrekenen. (€22.385,- inclusief BTW. En je mag de Kleinschaligheids Investerings Aftrek toepassen, De MIA is hier op niet meer van toepassing)

Kom langs voor een proefrit

(meer en betere foto's volgen spoedig)
  • Kom langs voor een proefrit!!
  • Koffie staat klaar!! 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BikeXperience
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion