Nieuwsbrief:

BMW  R NINE T URBAN GS - 2024

Garantie: Ja
2300 Km
IMPERIAL BLUE
bmw - r-nine-t-urban-gs
bmw - r-nine-t-urban-gs
bmw - r-nine-t-urban-gs
bmw - r-nine-t-urban-gs
bmw - r-nine-t-urban-gs
bmw - r-nine-t-urban-gs
bmw - r-nine-t-urban-gs
bmw - r-nine-t-urban-gs
bmw - r-nine-t-urban-gs
bmw - r-nine-t-urban-gs
bmw - r-nine-t-urban-gs
bmw - r-nine-t-urban-gs
bmw - r-nine-t-urban-gs
bmw - r-nine-t-urban-gs
bmw - r-nine-t-urban-gs
bmw - r-nine-t-urban-gs
bmw - r-nine-t-urban-gs
bmw - r-nine-t-urban-gs
bmw - r-nine-t-urban-gs
bmw - r-nine-t-urban-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2020 - 2025
Modelcode: K33
Typenummer: 0L91

Technische informatie
Koppel: 116 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 17 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 218 x 87 x 117 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Historie
Aantal eigenaren: 1

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 17-04-2029
Opties en Accessoires:
ABS Pro (05AC), Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Boordcomputer, Comfort-pakket, Cruise control, Cruise control (0538), Dagrijverlichting (0202), Dynamic Traction Control (DTC) (0182), Elektronisch Stabiliteits Programma, Handvatverwarming, Koplamp Pro (0219), Kruisspaakvelgen (0771), LED dagrijverlichting, LED koplampen, MSR (Motorsleepmomentregeling) (018B), Rijmodi Pro (0224), Verchroomde uitlaatbochten (0340), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harry Meijer B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion