Nieuwsbrief:

Harry Meijer B.V.


www.harry-meijer.nl
020-6592580
Dealer van:Lid BOVAG

BMW


Alle motoren van Harry Meijer B.V.
54 motoren gevonden
BMW R 12
BMW R 12
€ 18.500,- p/mnd klik hier
2024, 4500 Km
Merkdealer
BMW F 900 R
BMW F 900 R
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2025, 3100 Km
Merkdealer
BMW R 18
BMW R 18
€ 23.950,- p/mnd klik hier
2023, 2700 Km
Merkdealer
BMW R 1200 RS
BMW R 1200 RS
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2018, 7000 Km
Merkdealer
BMW F 750 GS
BMW F 750 GS
€ 11.500,- p/mnd klik hier
2021, 9250 Km
Merkdealer
BMW R 1200 RT
BMW R 1200 RT
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2016, 89600 Km
Merkdealer
BMW CE 02
BMW CE 02
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2024, 501 Km
Merkdealer
BMW R 12
BMW R 12
€ 21.500,- p/mnd klik hier
2025, 2000 Km
Merkdealer
BMW R 12 NINE T
BMW R 12 NINE T
€ 22.950,- p/mnd klik hier
2025, 2000 Km
Merkdealer
BMW C 400 X
BMW C 400 X
€ 6.500,- p/mnd klik hier
2019, 17800 Km
Merkdealer
BMW S 1000 R
BMW S 1000 R
€ 22.950,- p/mnd klik hier
2025, 2500 Km
Merkdealer
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2015, 40100 Km
Merkdealer
BMW F 900 R
BMW F 900 R
€ 11.750,- p/mnd klik hier
2024, 2100 Km
Merkdealer
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2011, 41300 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2023, 900 Km
Merkdealer
BMW K 1600 GT
BMW K 1600 GT
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2016, 54600 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2024, 9000 Km
Merkdealer
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 25.950,- p/mnd klik hier
2022, 9700 Km
Merkdealer
BMW F 750 GS
BMW F 750 GS
€ 10.500,- p/mnd klik hier
2020, 17200 Km
Merkdealer
BMW K 1600 GT
BMW K 1600 GT
€ 16.950,- p/mnd klik hier
2015, 18500 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion