Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 RS - 2022

Garantie: Ja
14950 Km
LIGHT WHITE
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2018 - 2025
Modelcode: K54
Typenummer: 0J81

Technische informatie
Koppel: 143 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 18 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 220 x 80 x 133 cm

Interieur
Bekledingcode: 0000

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Historie
Aantal eigenaren: 2
Opties en Accessoires:
ABS Pro (05AC), Adaptief demping systeem, Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Bagagerek (0665), Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Connected services, Cruise control, Cruise control (0538), Dagrijverlichting (0202), Dynamic-pakket, Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191), Dynamic pakket (0235), Dynamic Traction Control (DTC) (0182), Elektronisch Stabiliteits Programma, Hill hold functie, Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless Ride (0193), Keyless start, Kofferdragers links & rechts (0681), LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, Metaalkleur, Middenstandaard, Middenstandaard (0636), Motorspoiler (0580), MSR (Motorsleepmomentregeling) (018B), Navigatie voorbereiding (0272), Rijmodi Pro (0224), Schakelassistent Pro (0222), Sportdemper (019G), Stijlvariant Sport (0451), Tankcover Pure (0253), Teleservices (06AE), Touring Pakket, Touring pakket (0233), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Witte LED-knipperlichten (0590)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harry Meijer B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion