Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 10 ABS - 2022

Garantie: Ja
17141 Km
Matzwart
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
YAMAHA MT-10 ABS – Pure Kracht en High-Tech Performance
De Yamaha MT-10 ABS uit 2022 is het vlaggenschip van de Hyper Naked-serie en biedt compromisloze prestaties. Met zijn 998cc viercilinder CP4-motor, afkomstig uit de legendarische R1, levert deze motor brute kracht en een verfijnde gasrespons. Perfect voor zowel sportieve ritten als lange toertochten.
Dankzij het lichtgewicht chassis, geavanceerde elektronische rijhulpsystemen en instelbare vering biedt de MT-10 een ongeëvenaarde combinatie van stabiliteit, controle en pure adrenaline. Het ABS-remsysteem en meerdere rijmodi zorgen ervoor dat je in elke situatie het maximale uit deze machine kunt halen.
Waarom de Yamaha MT-10 ABS?
Deze motor is gemaakt voor de rijder die vermogen, technologie en ultieme rijbeleving zoekt. De agressieve styling, LED-verlichting en ergonomische zithouding maken de MT-10 niet alleen een prestatiegerichte, maar ook een comfortabele keuze.
  • Bouwjaar: 2022
  • 998cc CP4-motor – afgeleid van de R1
  • ABS en geavanceerde rijhulpsystemen
  • Lichtgewicht en wendbaar chassis
  • Instelbare vering en meerdere rijmodi
  • Tellerstand: 17.141 km
  • sc project uitlaat
Prijs: € 14.449,-
Wij bieden garantie, zodat je met een gerust hart de weg op kunt. Inruil is mogelijk en financiering behoort tot de opties.
Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006
Wil je de motor komen bekijken? Bel van tevoren om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.
Proefrit aanvragen? Neem contact op en ervaar zelf de kracht en technologie van de Yamaha MT-10 ABS!
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.

 
  • inruil / financiering mogelijk
  • de motor staat in de vestiging Deventer





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion