Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 MT EXPLORER - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Wit/Blauw
cfmoto - 800-mt-explorer
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

De 800MT EXPLORE is uitgerust met een 8-inch TFT-volgelamineerd scherm met een MCU van automotive-kwaliteit, voor duidelijke visuele effecten en soepele bediening als een tablet. IP67 waterdicht en stofdicht, volledig geschikt om te dienen als je tweede mobiele apparaat. De tussenkomst van het tractiecontrolesysteem verbetert de tractie en stabiliteit van het voertuig en helpt wielslip en controleverlies te voorkomen.

De selecteerbare 4 rijmodi Sport/Rain/Off-road/All-terrain, die handig op het multifunctionele stuur zijn geplaatst, kunnen ook worden gebruikt om de bandenspanning te controleren via het menu, zodat rijders hun ervaring kunnen aanpassen aan hun voorkeuren en de wegomstandigheden. De bochten-ABS-functie voegt een extra laag veiligheid en plezier toe, zodat rijders met vertrouwen door uitdagend terrein kunnen navigeren. Voor langeafstandsritten zorgt de Cruise Control-functie voor een comfortabele en moeiteloze ervaring, zodat rijders snelheden tot 120 km/u kunnen aanhouden. De optionele zijkoffers bieden met sloten bieden 63 liter aan opbergruimte en de optionele topkoffer heeft 6 liter aan opbergruimte. Prijs driedelige kofferset €1490.

De avontuurlijke stijl van de 800MT Explore straalt een imposante aanwezigheid uit die zeker de aandacht zal trekken. Breek met het traditionele voorontwerp. Zijn grote gestalte op de toerweg wordt in balans gehouden door een algehele geometrie die zorgt voor een gemakkelijke handling op straat en een comfortabele rit voor langeafstandsritten.

Deze motorfiets staat bij Motorcentrum Almere.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Schijf" betekent: Schijfrem. Motorrijders praten over schijven wanneer zij de schijfremmen bedoelen. ‘Dubbele schijven voor’ betekent dat de motorfiets over dubbele schijfremmen in het voorwiel beschikt. Schijfremmen werden op motorfietsen pas in de jaren zeventig op grote schaal toegepast. Deze noviteit werd in die tijd breed uitgemeten door de motorpers. Op het moment dat de schijfrem massaal zijn intrede deed in het voorwiel van de meeste sportieve motorfietsen, was de trommelrem uitontwikkeld tot een concept dat zich qua prestaties kon meten met de schijfrem. De hogere produktiekosten en de grotere afstellings- en onderhoudsgevoeligheid van de trommelrem werkten echter de algemene keuze voor de schijfrem in de hand. Op moderne motorfietsen komt de trommelrem nog maar weinig voor.
© 2000 - 2024 Motoroccasion