Nieuwsbrief:

YAMAHA  BT 1100 BULLDOG - 2009

Garantie: Ja
41339 Km
Zwart Rood
yamaha - bt-1100-bulldog
yamaha - bt-1100-bulldog
yamaha - bt-1100-bulldog
yamaha - bt-1100-bulldog
yamaha - bt-1100-bulldog
yamaha - bt-1100-bulldog
yamaha - bt-1100-bulldog
yamaha - bt-1100-bulldog
yamaha - bt-1100-bulldog
yamaha - bt-1100-bulldog
yamaha - bt-1100-bulldog
yamaha - bt-1100-bulldog
yamaha - bt-1100-bulldog
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
BT 1100 Buldogg de laatste van de Buldogg serie.

De V twin rijd top In de  stoere 2 Tone kleur.

Fijn rijdende aparte motorfiets met cardan aandrijving 

Motorfiets is voorzien van een klein windscherm en handvatverwarming.

Net voorzien van een nieuwe accu en de motorolie is ververst. 

Motor staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging. 

De koffie staat klaar.

2 jaar geleden verkocht maar omdat er niet mee gereden werd nu te koop gezet na bij ons in de winterstalling gestaan te hebben.

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
Alarmverlichting, Cardan aandrijving , garantie, Handvat verwarming, instructieboek, Originele uitlaat, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion