Nieuwsbrief:

VESPA  GTS 300 IE - 2014

Garantie: Ja
31277 Km
Blauw
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

| Ophalen in Sneek of Driebergen | Inruil & levering mogelijk |

Te koop aangeboden door MotorJager:  Vespa GTS 300 IE uit 2014 met 31.500 km. (Goede foto's volgen)

Prachtige Vespa, super strak in de blauwe lak. Origineel Nederlandse motor (geen import) en dealer onderhouden. Afkomstig van de 2e eigenaar (eerste heeft er 10 jaar op gepast). Deze Vespa verkeerd in absolute topstaat, duidelijk een motor waar goed op is gepast, aan alles te zien.

Voorzien van:
- ABS (Anti blokkeer systeem)
- ASR (tractiecontrole)
- Chrome vallijsten
- Chrome spiegels
- Chrome uitklapbaar bagagerek
- Middenbok
- Passagier voetsteunen
- Zelioni schokbreker achter

Origineel zijn deze Vespa’s stug geveerd. De Zelioni schokbreker achter is een prijzige investering (t.w.v. €500,-), maar absoluut elke cent waard dankzij het verbeterde comfort.

Alle boekjes zijn aanwezig en onderhoud is compleet en volledig afgestempeld in het boekje, vanaf aankoop nieuw tot heden bij AVB classic scooters onderhouden (uniek!).

Rijklaar meeneemprijs: €3799,-

Welkom bij MotorJager, de motorzaak die jaagt naar de perfecte motor voor jou!

  • Motoren voor elk budget
  • Aandacht voor detail
  • Aflevering aan huis
  • Advies op maat
  • Transparantie 

Kwaliteit is geen toeval!






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
MotorJager Sneek & Driebergen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
© 2000 - 2025 Motoroccasion