Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 1200 RALLY PRO - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
MAT GROEN
triumph - tiger-1200-rally-pro
triumph - tiger-1200-rally-pro
triumph - tiger-1200-rally-pro
triumph - tiger-1200-rally-pro
triumph - tiger-1200-rally-pro
triumph - tiger-1200-rally-pro
triumph - tiger-1200-rally-pro
triumph - tiger-1200-rally-pro
triumph - tiger-1200-rally-pro
triumph - tiger-1200-rally-pro
triumph - tiger-1200-rally-pro
triumph - tiger-1200-rally-pro
triumph - tiger-1200-rally-pro
triumph - tiger-1200-rally-pro
triumph - tiger-1200-rally-pro
triumph - tiger-1200-rally-pro
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

Triumph Tiger 1200 Rally Pro.

Uit voorraad leverbaar. De Triumph
Tiger 1200 Rally Pro. De ultieme
allroad van Triumph.

Voorzien van de bekende matt khaki
green kleurstelling.

Bel of kom langs voor deze Triumph
Tiger 1200 Rally Pro.

= Bedrijfsinformatie =

Kom gezellig langs in onze Triumph World Store in Leusden.
Neem gerust contact op voor meer informatie of om een
proefrit in te plannen.

Blom Motoren
Triumph Lifestyle dealer
't Koendert 4
3831 RB Leusden

033-4635449
06-81527792
info@blommotoren.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Blom Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion