Nieuwsbrief:

Blom Motoren


www.blommotoren.nl
033-4635449
Dealer van: 

TRIUMPH


Alle motoren van Blom Motoren
45 motoren gevonden
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 9.595,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
MOTO GUZZI V 85 TT
MOTO GUZZI V 85 TT
2024, 10100 Km
TRIUMPH TROPHY 1200
TRIUMPH TROPHY 1200
€ 9.750,- p/mnd klik hier
1973,
Merkdealer
TRIUMPH SCRAMBLER 400 X
TRIUMPH SCRAMBLER 400 X
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
TRIUMPH TIGER SPORT 660
TRIUMPH TIGER SPORT 660
€ 10.895,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
TRIUMPH TRIDENT 900
TRIUMPH TRIDENT 900
€ 9.695,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
TRIUMPH ROCKET 3 STORM R
TRIUMPH ROCKET 3 STORM R
€ 30.395,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
TRIUMPH TRIDENT 900
TRIUMPH TRIDENT 900
€ 9.695,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
TRIUMPH DAYTONA 660
TRIUMPH DAYTONA 660
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
TRIUMPH SCRAMBLER 1200 XE
TRIUMPH SCRAMBLER 1200 XE
€ 18.595,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
€ 18.695,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
TRIUMPH STREET TRIPLE RS
TRIUMPH STREET TRIPLE RS
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2023, 8741 Km
Merkdealer
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2024, 7700 Km
Merkdealer
TRIUMPH BONNEVILLE T 120 BLACK
TRIUMPH BONNEVILLE T 120 BLACK
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2022, 1507 Km
Merkdealer
TRIUMPH TIGER SPORT 660
TRIUMPH TIGER SPORT 660
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2024, 3000 Km
Merkdealer
TRIUMPH TRIDENT 900
TRIUMPH TRIDENT 900
€ 7.850,- p/mnd klik hier
2024, 5146 Km
Merkdealer
TRIUMPH STREET TRIPLE R
TRIUMPH STREET TRIPLE R
€ 11.500,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
TRIUMPH SCRAMBLER 400 X
TRIUMPH SCRAMBLER 400 X
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
€ 17.345,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
TRIUMPH SPEED 400
TRIUMPH SPEED 400
€ 6.995,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion