Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TRIPLE 1050 - 2018

Bouwjaar:
2018
Kleur:
ZWART METALLIC
Vermogen:
99 kW
Teller:
10.909 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Inbegrepen afleverpakket: Zeker & Bosgoed Garantie (6 maanden): Vertrouwd, veilig en volledig ontzorgd genieten met 6 maanden garantie.
Dit afleverpakket bevat: 6 maanden garantie, Netjes gepoetst, Onderhoud indien nodig, Technische controle, Vervanging slijtagedelen indien nodig, Volle tank brandstof

Schitterende Triumph Speed Triple 1050!
Deze origineel Nederlands geleverde Triumph is absoluut netjes.

Voorzien van de Arrow dempers (db killers aanwezig) om deze krachtige 3-pitter nog sportiever te laten klinken.
Vooral 'gas los' is een feest. Je wordt getrakteerd op een warm, donker gebulder, alsof je door een zomerse onweersbui op de hielen wordt gezeten.
De originele halogeen lampen zijn vervangen voor LED verlichting. Dit zorgt voor aanmerkelijk beter zicht en een mooi helder wit licht.

Ook zijn er kleinere spiegels, een korte kentekenplaathouder en compacte LED richtingaanwijzers gemonteerd.
De originele delen zijn aanwezig.

Nieuwsgierig geworden?
Volkomen logisch!

Je bent van harte welkom in onze showroom voor een bezichtiging en proefrit.
Breng ons wel even op de hoogte van je komst, in verband met aanwezigheid en beschikbaarheid.

= Bedrijfsinformatie =

Bezoek buiten openingstijden? Bezorging aan huis?
Wil je écht weten hoe het zit met financiering? Of ben je benieuwd naar de voor- en nadelen van zakelijke aanschaf?

Laat ons weten hoe we je kunnen helpen — we denken graag met je mee. Ongedwongen en altijd vrijblijvend. Via WhatsApp zijn wij 7 dagen per week bereikbaar op 0578-215077.

** Waarom kiezen voor een Bosgoed Motor? **
Kwaliteit, zekerheid en veiligheid
Elke motor wordt rijklaar afgeleverd, met aandacht voor betrouwbare techniek en veiligheid (banden, remmen, etc.). Afhankelijk van leeftijd en kilometerstand is er garantie van toepassing — dit staat altijd vermeld bij de motor.

* Heldere en snelle communicatie *
Wij zeggen wat we doen, en doen wat we zeggen. Wat we beloven, komen we na. Je krijgt snel antwoord op elke vraag — ook ’s avonds en in het weekend. We helpen je graag bij het maken van de juiste keuze, altijd op een ongedwongen, persoonlijke manier.

* Duidelijkheid en transparantie *
Onze prijzen zijn volledig inclusief. Geen verborgen kosten, in welke vorm dan ook. Elke motor ondergaat een technische controle, vastgelegd in een rapport. Zo heb je inzicht in de uitgevoerde werkzaamheden en onze kwaliteitsstandaard.

* Tevredenheid *
Wij worden écht blij van tevreden klanten. Wij gaan ver om dat te realiseren.
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti Blokkeer Systeem (ABS), Arrows uitlaat, Db killer, Handvatverwarming, Led verlichting, Vervanging slijtagedelen indien nodig




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Bosgoed Motoren
Eperweg 50A
Heerde
Plan de route
0578-215077
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion