Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  BRUTALE 800 - 2016

Bouwjaar:
2016
Kleur:
.
Vermogen:
81 kW
Teller:
19.144 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Topsnelheid: 245 km/u
Inbegrepen afleverpakket: Basis & Bosgoed Garantie (3 maanden): 3 maanden garantie op mechaniek van motor en transmissie.
Dit afleverpakket bevat: 3 maanden basis garantie, Netjes gepoetst, Onderhoud indien nodig, Technische controle, Vervanging slijtagedelen indien nodig, Volle tank brandstof

Schitterende MV Agusta Brutale!
Deze Brutale uit 2016 heeft 19.144 km ervaring.
Het is een plaatje. Of, zoals ze bij MV zeggen; Motorcycle Art. En gelijk hebben ze.

Een kunstwerk waar je ook nog eens fenomenaal mee kan rijden overigens.
Uitgerust met high-end producten zoals de Marzocchi & Sachs vering, 8 standen traction control, Stevige remmerij van Brembo met instelbare ABS en ga zo maar door.

Met de QD uitlaat is het ook nog eens kunst voor het trommelvlies. Ook met de gemonteerde DB-killers levert de 'trepistoni' een waanzinnig mooi geluid uit zijn drie trompetten. Als de uitlaat opgewarmd is, wordt je bij gas los ook nog getrakteerd op een schitterend ritmisch geplof uit deze dempers.

De originele uitlaat is aanwezig overigens, net als de nodige boekjes, facturen en de originele spiegels.

Schakelen gaat met de originele MV quickshifter razendsnel.

Kort samengevat; een schitterende Italiaanse krachtpatser voor de liefhebber.
Wordt rijklaar en met garantie geleverd.

Ben je benieuwd naar de rijeigenschappen?
Je bent van harte welkom in onze showroom in Heerde, waar de mooiste routes langs de IJssel en over de Veluwe om de hoek liggen.
Breng ons wel even op de hoogte van je komst, in verband met aanwezigheid en beschikbaarheid.

= Bedrijfsinformatie =

Bezoek buiten openingstijden? Bezorging aan huis?
Wil je écht weten hoe het zit met financiering? Of ben je benieuwd naar de voor- en nadelen van zakelijke aanschaf?

Laat ons weten hoe we je kunnen helpen — we denken graag met je mee. Ongedwongen en altijd vrijblijvend. Via WhatsApp zijn wij 7 dagen per week bereikbaar op 0578-215077.

** Waarom kiezen voor een Bosgoed Motor? **
Kwaliteit, zekerheid en veiligheid
Elke motor wordt rijklaar afgeleverd, met aandacht voor betrouwbare techniek en veiligheid (banden, remmen, etc.). Afhankelijk van leeftijd en kilometerstand is er garantie van toepassing — dit staat altijd vermeld bij de motor.

* Heldere en snelle communicatie *
Wij zeggen wat we doen, en doen wat we zeggen. Wat we beloven, komen we na. Je krijgt snel antwoord op elke vraag — ook ’s avonds en in het weekend. We helpen je graag bij het maken van de juiste keuze, altijd op een ongedwongen, persoonlijke manier.

* Duidelijkheid en transparantie *
Onze prijzen zijn volledig inclusief. Geen verborgen kosten, in welke vorm dan ook. Elke motor ondergaat een technische controle, vastgelegd in een rapport. Zo heb je inzicht in de uitgevoerde werkzaamheden en onze kwaliteitsstandaard.

* Tevredenheid *
Wij worden écht blij van tevreden klanten. Wij gaan ver om dat te realiseren.
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti Blokkeer Systeem (ABS), Anti Slip Control, Bar End Mirrors, Quickshift, Tractie Controle Systeem (TCS), Vervanging slijtagedelen indien nodig




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Bosgoed Motoren
Eperweg 50A
Heerde
Plan de route
0578-215077
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion