Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED 400 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ROOD
triumph - speed-400
triumph - speed-400
triumph - speed-400
triumph - speed-400
triumph - speed-400
triumph - speed-400
triumph - speed-400
triumph - speed-400
triumph - speed-400
triumph - speed-400
triumph - speed-400
triumph - speed-400
triumph - speed-400
triumph - speed-400
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Emissieklasse: Euro 5
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 400 afleverkosten.

Onze Demo is klaar voor een proefrit!
De Speed 400 brengt de onmiskenbare
no-nonsense custom-stijl, het wendbare
rijgedrag, de responsieve prestaties
en de toonaangevende bouwkwaliteit van
Triumph naar een nieuwe categorie
rijders. De Speed 400 wordt leverbaar
in de kleuren Carnival Red, Caspian
Blue, of Phantom Black en beschikt
over een karaktervolle en responsieve
TR-series 1-cilinder motor met een
cilinderinhoud van 398cc. Deze
krachtbron levert 40 pk/ 29 Kw aan
vermogen en is gekoppeld aan een
zesversnellingsbak met bekrachtigde
koppeling. De motor heeft een
toegankelijke zadelhoogte van 790 mm,
een slanke taille en een prettige
ergonomie. Een lichtgewicht frame met
een opgeschroefd subframe achter en
een swingarm van gegoten aluminium
zorgen voor een rijklaar gewicht van
slechts 170 Kg (incl volle 13L
benzinetank). Rondom is ledverlichting
geplaatst met kenmerkend
dagrijdverlichting (DRL) en
achterlicht. De service interval
bedraagt 16.000 km en de
fabrieksgarantie bedraagt twee jaar na
aanschaf. Deze motor is geschikt voor
het A2 rijbewijs! Er is een ruime
keuze aan accessoires beschikbaar,
zoals o.a. diverse bagagesystemen,
handkappen, valbeugels, ruitjes etc.
Heb je interesse? Bel, of stuur ons
een email en wij zorgen dat je er
niet naast grijpt!

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion