Nieuwsbrief:

SUZUKI  VS 600 INTRUDER - 1996

Bouwjaar:
1996
Kleur:
ZWART/WIT
Vermogen:
33 kW
Teller:
19.237 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Nee
suzuki - vs-600-intruder
suzuki - vs-600-intruder
suzuki - vs-600-intruder
suzuki - vs-600-intruder
suzuki - vs-600-intruder
suzuki - vs-600-intruder
suzuki - vs-600-intruder
suzuki - vs-600-intruder
suzuki - vs-600-intruder
suzuki - vs-600-intruder
suzuki - vs-600-intruder
suzuki - vs-600-intruder
suzuki - vs-600-intruder
suzuki - vs-600-intruder
suzuki - vs-600-intruder
suzuki - vs-600-intruder
suzuki - vs-600-intruder
suzuki - vs-600-intruder
suzuki - vs-600-intruder
suzuki - vs-600-intruder
suzuki - vs-600-intruder
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Betrouwbare V-twin met lage zit, relaxte rijeigenschappen en tijdloze uitstraling. Heerlijk koppel en soepel rijgedrag.

 


  • Motor Outlet Deventer – scherpe prijzen, geen poespas

    Onze naam zegt het al: bij Motor Outlet koop je motoren tegen échte handelsprijzen. Geen inruil, geen garantie, gewoon zo mee voor een scherpe prijs. En wist je dat je bij ons ook terechtkunt voor motorkleding tegen de allerlaagste prijzen? Kom langs en sla je slag!





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Motor Outlet Deventer
Deventerweg 6
Bathmen
Plan de route
06-38357616
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiƫntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2025 Motoroccasion