Nieuwsbrief:

SUZUKI  AN 400 BURGMAN - 2005

Garantie: Nee
15794 Km
Zwart
suzuki - an-400-burgman
suzuki - an-400-burgman
suzuki - an-400-burgman
suzuki - an-400-burgman
suzuki - an-400-burgman
suzuki - an-400-burgman
suzuki - an-400-burgman
suzuki - an-400-burgman
suzuki - an-400-burgman
suzuki - an-400-burgman
suzuki - an-400-burgman
suzuki - an-400-burgman
suzuki - an-400-burgman
suzuki - an-400-burgman
suzuki - an-400-burgman
suzuki - an-400-burgman
suzuki - an-400-burgman
suzuki - an-400-burgman
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

| Ophalen in Sneek of Utrecht | Inruil & levering mogelijk |

Te koop aangeboden door MotorJager:  Suzuki burgman 400 uit 2005 met 15.794 km.

Keurige motorscooter met weinig kilometers. Betreft een origneel Nederlandse motor, geen import. 

Voorzien van:
- Verhoogd kuipruit (lagere origineel is aanwezig)
- Passagier rugleuning (de orginele “spoiler” tevens aanwezig)

Diverse boekjes aanwezig, tevens met afgestempeld onderhoud. Laatste onderhoud gedaan 14.200 km:
- Motorolie + filter 
​​​​​- Luchtfilter 
- Bougies 

Zeer zuinig, een flinke opbergruimte, makkelijk te berijden en erg wendbaar. Een comfortable en goedkopere manier om van A naar B te rijden. 

Rijklaar meeneemprijs: €2999,-

Welkom bij MotorJager, de motorzaak die jaagt naar de perfecte motor voor jou!

  • Motoren voor elk budget
  • Aandacht voor detail
  • Aflevering aan huis
  • Advies op maat
  • Transparantie 

Kwaliteit is geen toeval!






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
MotorJager
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2024 Motoroccasion