Nieuwsbrief:

PIAGGIO  MP3 500 HPE SPORT ABS ASR - 2015

Garantie: Ja
36285 Km
Mat grijs
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
- Motor is in zeer nette staat, incl: handvat verwarming.
- Deze motor is een BTW motor.
- Motor is incl: 12 Maanden Piaggio Prime Dealer garantie.
- Motor is als nieuw.

Prijs All-in.
- U kunt al een motor leasen vanaf  € 69* per maand.
- Betiteld als Piaggio Prime Dealer van Nederland.
- 100% klanttevredenheid zie onze recensies op internet.
 
Wilt u het rijden op een Piaggio MP3 ervaren? Dat kan, wij hebben elke zaterdag demo dag!
U kunt zich per mail of via onze WhatsApp service aanmelden voor een test rit, geheel kosteloos en geen kleine letters.
Voor meer informatie verwijzen wij u door naar onze website www.euro-motor.nl,.
 
Euro-Motor Hoevelaken.
Oosterdorpsstraat 113
3871 AC Hoevelaken
Tel: 033-2530660
WhatsApp service: 06-51951690




Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Euro-Motor
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion