Nieuwsbrief:

Euro-Motor


Euro-Motor
Hoevelaken
Routebeschrijving
www.euro-motor.nl
033-2530660
Dealer van:Lid BOVAG

VESPA, PIAGGIO


Klant is koning! Wij zorgen ervoor dat geen klant ontevreden de winkel verlaat. Euro-Motor denkt mee met de klant op het gebied van wensen en service, zo beschikken wij over een landelijke ophaalservice. De scooter/motor wordt bij u thuis opgehaald. Daarnaast heeft Euro-Motor SAFETYCARS! Zo zit u nooit zonder vervoer. Wanneer u uw scooter/motor ter reparatie bij ons aanbied zullen wij van te voren altijd telefonisch contact met u opnemen over de eventuele reparatiekosten. Bij grote reparaties en schade kunnen wij u voorzien van beeldmateriaal. Door onze grote voorraad aan accessoires en onderdelen kunnen wij snel leveren, mocht het gebeuren dat er iets toch niet op voorraad is, kunt u altijd uw geld terug krijgen. Ook voor onze online webshop geldt een “niet goed, geld terug” garantie. 
Alle motoren van Euro-Motor
69 motoren gevonden
VESPA GT 125
VESPA GT 125
€ 5.899,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
Merkdealer
VESPA GTS 125 SUPER
VESPA GTS 125 SUPER
€ 6.099,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
Merkdealer
VESPA GTS SUPER RACING SIXTIES 300
VESPA GTS SUPER RACING SIXTIES 300
€ 6.899,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
Merkdealer
VESPA GTS SUPERSPORT 125 IE
VESPA GTS SUPERSPORT 125 IE
€ 6.299,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
Merkdealer
VESPA PRIMAVERA 125 3V
VESPA PRIMAVERA 125 3V
€ 5.199,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
Merkdealer
VESPA PRIMAVERA 125 ABS
VESPA PRIMAVERA 125 ABS
€ 5.699,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
Merkdealer
VESPA PRIMAVERA 125 RED
VESPA PRIMAVERA 125 RED
€ 5.329,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
Merkdealer
VESPA PRIMAVERA 125 TOURING
VESPA PRIMAVERA 125 TOURING
€ 5.499,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
Merkdealer
VESPA SPRINT RACING SIXTIES
VESPA SPRINT RACING SIXTIES
€ 4.439,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
Merkdealer
PIAGGIO LIBERTY 125
PIAGGIO LIBERTY 125
€ 3.299,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
Merkdealer
PIAGGIO LIBERTY 125 S ABS
PIAGGIO LIBERTY 125 S ABS
€ 3.399,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
Merkdealer
PIAGGIO MEDLEY 125 ABS
PIAGGIO MEDLEY 125 ABS
€ 3.899,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
Merkdealer
PIAGGIO MEDLEY S 125 ABS
PIAGGIO MEDLEY S 125 ABS
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
Merkdealer
PIAGGIO MP3 300 HPE
PIAGGIO MP3 300 HPE
€ 8.099,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
Merkdealer
PIAGGIO MP3 300 HPE SPORT
PIAGGIO MP3 300 HPE SPORT
€ 8.299,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
Merkdealer
VESPA GTS 300 HPE
VESPA GTS 300 HPE
€ 7.199,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
Merkdealer
VESPA GTS 300 HPE
VESPA GTS 300 HPE
€ 6.499,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
Merkdealer
VESPA GTS 300 SUPER
VESPA GTS 300 SUPER
€ 6.699,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
Merkdealer
VESPA GTS 300 SUPER SPORT
VESPA GTS 300 SUPER SPORT
€ 6.899,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
Merkdealer
VESPA GTS 300 TOURING
VESPA GTS 300 TOURING
€ 6.899,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2024 Motoroccasion