Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  750 NEVADA CLASSIC - 2005

Garantie: Ja
26020 Km
Zilver
moto-guzzi - 750-nevada-classic
moto-guzzi - 750-nevada-classic
moto-guzzi - 750-nevada-classic
moto-guzzi - 750-nevada-classic
moto-guzzi - 750-nevada-classic
moto-guzzi - 750-nevada-classic
moto-guzzi - 750-nevada-classic
moto-guzzi - 750-nevada-classic
moto-guzzi - 750-nevada-classic
moto-guzzi - 750-nevada-classic
moto-guzzi - 750-nevada-classic
moto-guzzi - 750-nevada-classic
moto-guzzi - 750-nevada-classic
moto-guzzi - 750-nevada-classic
moto-guzzi - 750-nevada-classic
moto-guzzi - 750-nevada-classic
moto-guzzi - 750-nevada-classic
moto-guzzi - 750-nevada-classic
moto-guzzi - 750-nevada-classic
moto-guzzi - 750-nevada-classic
moto-guzzi - 750-nevada-classic
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Moto Guzzi Nevada Classic

Bouwjaar 2005

Km stand 26020

Zeer nette goed onderhouden motor

deze motor wordt afgeleverd met een beurt en 3 maanden garantie (geen extra kosten)

Inruil is mogelijk




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Otomoto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion