Nieuwsbrief:

KTM  990 DUKE - 2024

Garantie: Ja
1812 Km
ORANGE
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024

Ben jij op zoek naar pure adrenaline verpakt in een strak design? Dan is deze KTM 990 Duke uit 2024 precies wat je zoekt! Deze motor combineert brute kracht, precisie en comfort met een indrukwekkende lijst aan extra’s.

De perfecte naked bike voor wie houdt van performance én stijl.


Conditie: Deze motor verkeert in uitmuntende staat, is altijd dealeronderhouden en wordt alleen gebruikt bij mooi weer. Geen circuitgebruik, schadevrij en altijd binnen gestald.



Voorzien van:

- Graphic Kit van MotoProworks
- Carbon Flyscreen Powerpart
- Akrapovic Sport uitlaat
- Carbon steps vervanger
- KTM techpack
- Bar-end mirrors
- Buddy Cover
- Evotech Korte kenteken houder
- Evotech Val bescherming
- Evotech Bobbins



Wij rekenen altijd afleverkosten, deze worden gebruikt om de motor in topconditie aan u af te leveren. De afleverkosten op Straat/MX/EXC motoren zijn als volgt:

Afleverpakket 1 (Standaard) € 295
Service beurt
volle tank brandstof
3 tot 6 maand garantie (afhankelijk van aanschafwaarde)
Tenaamstelling en Vrijwaring

Afleverpakket 2 (Premium) € 595
Service beurt
Volle tank brandstof
12 maand garantie ( alleen motoren vanaf € 5000)
Tenaamstelling en Vrijwaring




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion